  • Data: 2007-08-20 20:58:34
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Aug 2007 22:01:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:facs0p$eb7$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Jak sobie nie poradzi i jednak wpadnie pod samochód, to zobaczysz co wtedy.

    A dopuszczalne ryzyko? A teoria przeciętnej przyczynowości? Niech dziecko
    uważa, po to ma oczy, uszy i mózg.

    > Co innego wysłanie do sklepu za rogiem czy do piwnicy, a co innego na drugi
    > koniec miasta po mundurek.

    Abstrahując od analizy hipotetycznych stanów faktycznych musisz przyznać
    jednak, że interpretacja przepisów nie jest tu tak prosta i jednoznaczna,
    jak Ci się na początku wydawało. Twój prokurator mógłby prędko przed sądem
    polec.

    > Ciekawe, czy sąd byłby tego samego zdania, gdyby ich pozostawiła na
    > skrzyżowaniu w mieście.

    Młodzieży to już się nocne alarmy robi i po lesie biegają. Dziwię się, że
    jako mężczyzna i policjant idziesz myślowo w kierunku wychowania
    maminsynków.

    > No i raczej nie były to dzieci z podstawówki, skoro mieszkały w bursie.
    > To bardzo wiele zmienia.

    Uważasz, że dziecka z podstawówki nie można zostawić samego w pokoju?
    Na takich przykładowo koloniach to strasznie na każdym kroku ryzykują
    jednak ;-)

    Czy w piwnicy mogę być, siedząc w domu?

    --
    Quid leges sine moribus?