  • Date: Wed, 16 Aug 2006 14:34:02 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: multikino - zagrzali mnie

    Alek wrote:

    > Gdzie to wyczytałeś?

    To w jakim innym celu chcesz chodzić z lodem na patyku w dłoni?

    > A to?

    W twoim mniemaniu ludzie na ogół mają brudne dłonie. Czyli musisz sądzić
    innych po sobie. CBDO.

    > Masz problemy z czytaniem, nie radzisz sobie z argumentacją więc ratujesz
    > się inwektywami? Nie warto podejmować rozmowy z kimś takim.

    Jak się nie podoba, to zjazd na drzewo. Wolny kraj.

    > Bardzo prosto, akcję przeprowadza grupka osób, robi się mały tłumek
    > zasłaniający miejsce akcji, jedna osoba wkłada fant do plecaka innej
    > osoby, wszystko trwa dwie sekundy. Widziałem taką akcję na filmie z
    > monitoringu, skradziony został boombox czyli spora rzecz.

    Primo: jak sam widzisz jest monitoring.
    Secundo: skoro nawet paczki baterii mają znaczniki wykrywane w bramkach,
    to tym bardziej będą go mieć urządzenia elektroniczne.

    > Może dlatego, że dorosłe kobiety noszące torebki rzadziej sa złodziejami
    > niż wyrostki noszące plaecaki?

    ROTFL

    Niech zgadnę: jesteś sklepowym ochroniarzem? Prezentujesz ograniczenie
    typowe dla tej "profesji"...

    > Twierdziłeś co innego, myślałem że potrafisz to uzasadnić. Zamiast tego
    > zmieniasz zdanie. Tak też można...

    Nie zmieniam. Ty masz problemy ze zrozumieniem.

    > A czy wejście z lodami do księgarni oznacza automatycznie zniszczenia
    > jakiegoś mienia?

    Dla kogoś o inteligencji choć trochę powyżej szeregowego sklepowego
    ciecia jest oczywiste, że "zakaz" wchodzenia do księgarni z lodami
    oznacza tylko takie transportowanie lodów, jakie może zaszkodzić
    towarowi. Jeśli masz lody np. w przenośnej lodówce - nikt się nie
    przyczepi. Ale jak zaczniesz jeść te lody nad książkami - zostaniesz
    obciążony wszelkimi stwierdzonymi zniszczeniami.

    > Złe porównanie. Istnieją przepisy przeciwpożarowe, przeciwlodowych nie ma.

    Ale są przepisy przeciwko niszczeniu mienia oraz przepisy pozwalające na
    żądanie zrekompensowania strat.