  • Data: 2006-08-16 15:25:21
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):
    > Z opinii wyrażanych na tej grupie wynika, że zakaz wchodzenia do sklepu z
    > plecakiem nie ma podstawy prawnej. Moim zdaniem to źle.

    A moim dobrze. Zresztą to wynika również z Twojego toku rozumowania.
    No bo pomyśl. Wchodząc do sklepu nie wiesz, czy jego pracownicy
    są uczciwi. Zakładasz, że tak. Ale chcesz chronić swoją własność
    i nie będziesz ryzykował zostawiania swoich rzeczy pod pieczą osób,
    których w ogóle nie znasz, które nie spisują żadnego protokołu
    przyjęcia i wydania, a w dodatku stosują wywieszki typu "za rzeczy
    pozostawione na przechowanie sklep nie odpowiada". Prawda? Gdyby
    coś Ci z tego pozostawionego plecaka zniknęło, to jak to później
    udowodnisz? W dodatku nawet gdyby był spisywany jakiś protokół
    przyjęcia, to jesteś pewien, że chcesz ujawniać każdemu zawartość
    swojego plecaka?
    Natomiast jeśli wejdziesz na sklep z plecakiem i ktoś ma uzasadnione
    podejrzenia, że coś ukradłeś, to zawsze może wezwać Policję.
    Tak więc uczciwego sprzedawcy nie powinno oburzać, że ktoś woli
    swoje rzeczy mieć przy sobie, tym bardziej, że przecież ma prawo
    zabezpieczać swoją własność ;)

    Pozdrawiam,
    Gerard