  • Data: 2006-08-16 23:08:14
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.08.2006 Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał/a:
> [...]
    [..]
    > I w ten sposób nie zmarnuję 20 minut i wyjdę z kina po obejrzeniu
    > filmu o godz. 15.00+150min?
    > Zresztą miało być o prawie.

    Miałem kiedyś podobne rozterki odnośnie reklam przeróżnych "sponsorów"
    umieszczanych na początku płyt DVD w sposób, że nie da się tego
    przeskoczyć. Pytanie brzmiało, czy jeśli o takich reklamach nie ma nic na
    pudełku, to jest to niezgodność z umową i skuteczna podstawa żądań z tego
    wynikających. MZ tak.

    W przypadku kina obawiam się, że sprawa jest jeszcze bardziej mętna, bo co
    prawda MZ też nie jest to wypełnienie warunków umowy ale jako, że
    odpowiedzialność może tu być wyłącznie cywilna to Ty będziesz musiała
    wykazać swoją realną stratę a nie bardzo wiem jak.

    --
    Marcin