  • Data: 2005-12-30 18:20:14
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Historia ciągnie się od półtorej roku. Natarczywość napalonego faceta
    > wzrasta.
    > Poza tym bardzo dobrze ją znam.

    cos zmyslasz.. aplikant bywa w danym wydziale maksymalnie 3-4 miesiace i
    pozniej zmienia wydzial
    nie powiesz mi ,ze sedzia taki napalony ,ze biega za aplikantka do innych
    wydziałow

    > Np. w sobotę o godzinie 15:00 - to dobry przykład
    > On wie, że ona po coś musi przyjechać do pracy i też się tam zjawia.

    w sobote o 15.00 ????
    jak wchodzi do pokoju, od kogo otrzymuje klucze, upowazniona jest do
    otrzymywania kluczy ??? no to zakladam ,ze zapisuje sie na liscie skoro w
    sobote jest w sadzie

    btw: w zyciu nie widzialem aplikanta w sobote w sadzie a sedziego to juz
    nigdy

    uwierzylem w ta hisorie ale juz przestalem
    za duzo tutaj niescislosci

    pozdrawiam
    Łukasz