  • Data: 2005-12-30 23:25:25
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fizzzi napisał(a):
    > Prosze mnie nie zrozumiec zle nie uwaz ze gwalt jest zly, ale
    > molestowanie to nie gwalt.
    > Bo nie jest na sile.
    > Molestowanie...
    > Kto wymyslil to slowo, dlaczego my ludzie nie mozemy sie dotykac ,
    > sciskac, przytulac.

    Ależ możemy. Jeśli obie strony tego chcą.

    > Przeciez to jest piekne. Stwarza poczucie milosci bezpieczenstwa
    > akceptacji.

    Zajebiste poczucie bezpieczeństwa. Albo wezmę do buzi penisa szefa, albo
    wylatuję z roboty pod byle pretekstem. Miodzio.
    Chyba ci się nie zdawało jakie molestowanie może być obleśne...
    Dodam że nie zawsze molestowany ma przewagę fizyczną nad molestującym.
    Szef bez problemu może sekretarkę zatrzymać po godzinach pozbywając się
    świadków, molestować, dotykać, obmacywać, obrażać... A ona nie ma
    sposobu się przed tym obronić :-(

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl