  • Data: 2006-01-01 15:04:03
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chester napisał(a):

    > A jaki normalny człowiek umie to obsługiwać, podłączyć, obrobić
    > technicznie itp?

    Ja nie umiem, ale jeśli byłoby mi do czegoś potrzebne, dowiedziałabym
    się, który guzik wcisnąć. IMHO sama świadomość molestujących, ze każdy
    w kieszeni może miec haka działałaby odstraszajaco, i zastanowiłby sie
    trzy razy, zanim panią Kasię klepnie w tyłek. Lepsze to, niż nic, a w
    razie potrzeby i w sądzie by sie przydało.
    Justyna