  • Data: 2003-08-10 20:34:23
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | 1) To czy chłopak to 17-to czy 18-latek z prawnego punktu widzenia jest
    | ważne

    Ważne by było, jakby miał ewentualnie 16 lat. Jak ma 17, to już nieważne czy
    ma 18.

    | 3) Ostatnio w Empiku wpadła mi w ręce książeczka dla rodziców takich
    | nastoletnich panienek. Pisano tam, jak można na czas stwierdzić, że
    związek,
    | w który pakuje się nastoletnia latorośl jest toksyczny i może się źle
    | skończyć.

    Czy to był podręcznik dla jasnowidzów? Moim zdaniem każdy związaek może się
    skończyć w dowolny sposób. jego zakończenie zależy głownie od wiążących się
    stron. Jak dziwczyna będzie chciała się przespać z tym chłopakiem, a on
    również będzie tego chciał, to ani kodeks karny, ani ojciec warujący dniem i
    nocą, ani cokowliek innego temu nie zapobiegną. Zrobią to i już. To tylko
    kwestia czasu. I im bardziej będą pilnowani, tym bardziej to zrobią.
    Zakazany owoc najlepiej smakuje.

    | 4) Samo pisanie sms-ów, szczególnie takich... dość romantycznych nie jest
    | karalne. Karalne są natomiast niektóre zachowania seksualne wobec takich
    | dzieci (uwaga ta dotyczy wyłącznie osób dorosłych), a tego, jak rozumiem,
    | się obawiasz. Art. 200 § 1. kodeksu karnego: "Kto doprowadza małoletniego
    | poniżej lat 15 do obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności
    | seksualnej albo do wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia
    | wolności od roku do lat 10."

    To argument, by jak najdłużej utrzymywać ich kontakty przez internet. Tą
    drogą głupstwa raczej nie zrobią.