  • Data: 2003-08-11 08:09:16
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaja" <m...@b...autograf.pl> wrote in message
    news:1o0j990m79dll.dlg@unikatowy.adres.e-maill...
    > Piszesz nie na temat.Osoba oczekująca porady,tzn ojciec 13-sto letniej
    > dziewczynki napisał,że córka sama mu pokazała co ten chłopak wypisuje.
    > Wypisywał ten chłopak,iż czeka na decyzję tego dziecka o zdecydowaniu się
    na
    > współżycie....Ja bym takiemu typowi nogi chyba własnoręcznie
    > powyrywała.Poszłabym najpierw do jego rodzicow i uprzedziła o tym fakcie.
    > Jeśli rodzice się nie interesują,nie zapobiegają nieszczęściom,nie
    opiekują
    > się dziećmi,to kto chowa ich dzieci?...Ulica?
> [...]

    Pisze jak najbardziej na temat. Ten Pan sam sie przyznal, ze przeczytal bez
    zgody dziecka maile, ktore potem dziewczynka mu pokazala (z tego co pisal
    wynika, ze przy niezlej awanturze). Uwazam, ze sam fakt grzebania w poczcie
    13-letniego dziecka jest lekkim przegieciem. Jesli nie ma zaufania do
    dziecka, tzn, ze zle je wychowal, ale to nie powod, zeby teraz ladowac sie z
    buciorami w zwiazek swojej corki z jakims chlopcem, ktorego nawet nie zna.

    Kania