  • Data: 2003-08-11 16:28:33
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: Melomanka <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się złożyło,że Mon, 11 Aug 2003 10:09:16 +0200 *Kania*
    <bh7j8o$n82$1@news.onet.pl> napisał-a:

    > Pisze jak najbardziej na temat. Ten Pan sam sie przyznal, ze przeczytal bez
    > zgody dziecka maile, ktore potem dziewczynka mu pokazala (z tego co pisal
    > wynika, ze przy niezlej awanturze). Uwazam, ze sam fakt grzebania w poczcie
    > 13-letniego dziecka jest lekkim przegieciem. Jesli nie ma zaufania do
    > dziecka, tzn, ze zle je wychowal, ale to nie powod, zeby teraz ladowac sie z
    > buciorami w zwiazek swojej corki z jakims chlopcem, ktorego nawet nie zna.

    Jeśli nawet tak jest jak piszesz,to mam nadzieję,że ojciec (zapomniałam
    nicka)się odezwie i jeszcze raz wyjaśni.
    Nurtuje mnie jednak teraz to co Ty napisałeś...Od kiedy to 13-sto letnie
    dziecko może być "w związku" z mężczyzną?...I jeszcze rodzice nie mają prawa
    ładować się z buciorami do takiego związku? Hahaha!...To już chyba lepiej
    oddać taka córeczkę do poprawczaka,albo do Domu Dziecka,skoro rodzicom nie
    wolno opiekować się i sprawować nadzoru nad swoimi dziećmi!
    Pewnie...Niektórzy by woleli,żeby dzieci wychowywały się na ulicy,a potem w
    Domach Dziecka,więzieniach......

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja