  • Data: 2008-02-08 23:43:48
    Temat: Re: mobbing? jak postepowac....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:foioaj$2g3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    A nie da się w kilka osób iść i normalnie zwyczajnie porozmawiać z Wójtem?
    Ale to zależy od jego osobowości, bo nie chodzi o wszczynanie awantury,
    tylko prośbę o mediacje. W końcu pracownik jest od wykonywania poleceń, ale
    niech będą one jednoznaczne.

    Przez kilka lat musiałem niestety pracować pod kierownictwem tego typu
    osoby. Różnych sztuczek próbowałem, aż w końcu zaskoczyła jedna. Jak
    wydawał karkołomne polecenie, to go grzecznie prosiłem, by na marginesie
    pisma to zapisał, bym później nic nie przekręcił. Ilość nieporozumień
    wydatnie się zmniejszyła, z tym, ze od czasu do czasu zacząłem być
    pomawiany o to, że go "zasugerowałem". Ale przynajmniej przestał się
    wypierać swoich poleceń. Generalnie w urzędach obowiązuje pisemne wydawanie
    poleceń.