  • Data: 2004-11-27 11:18:56
    Temat: Re: mobbing
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:co9lfc$m34$1@inews.gazeta.pl...

    > bzdura. Jak Pan to sobie wyobraza. Nie ma pan monitoringu, ma pan
    > zatrudniona sekretarke.
    > Ona widzi ze Panu sie dobrze powodzi, niestety trzeba ja zwolnic. Ona
    > oskarza Pana o molestowanie.
    > Uwaza Pan ze na tej podstawie mozna ukarac pracodawce? Przeciez on nie
    > mialby szans na obrone.

    Ja nie wyraziłem własnego poglądu (zgadzam się w zupełności z tym co
    napisałeś powyżej) lecz przytoczyłem opinię zasłyszana w mediach. Wydała
    mi się ona NIECO prawdopodobna tylko z tego powodu, że jakość naszego
    prawa (w ogóle) pozostawia sporo do życzenia.
    Można sobie wyobrazić np. takie 'rozumowanie' ustawodawcy: nie ma
    możliwości obiektywnego zbadania sprawy, ale jedna ze stron jest
    zdecydowanie słabsza więc bierzemy ją pod nadzwyczajną ochronę i to ta
    druga niech udowodni że nie jest wielbłądem.
    A tak na marginesie, mam wrażenie że właśnie tak rozumują niektórzy
    sędziowie w sprawach rodzinnych, pracy i konsumenckich.

    Alek

    PS. Zaraziłeś się od doktorka? Nie znamy się na tyle dobrze żebyś mówił mi
    per "Pan" :))