  • Data: 2005-12-07 18:54:24
    Temat: Re: mieszkanie z lokatorami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ania wrote:
    > kupiłam mieszkanie z zameldowanymi w nim lokatorami...nie mieszkają tam ale są
    > zameldwani

    To dlaczego jeszcze nie wzięłaś sie za ich wymeldowanie? Raz-dwa leć do
    urzędu gminy (z dwoma świadkami i 7zł na znaczki skarbowe) i rozpocznij
    wymeldowywanie administracyjne.

    > i nachodzi mnei policja szukajaca tych osób, przychodza pisma z sądu,

    Policję powiadom, że osoby nie mieszkają, pokaż papier o rozpoczęciu
    wymeldowywania (jak już będziesz mieć - w ciągu kilku dni przychodzi
    poleconym) i poinformuj, że nie życzysz sobie dalszego nachodzenia w
    sprawie obcych Ci osób (oczywiście jak już rozpoczniesz wymeldowywanie,
    bo inaczej mogą się wkurzyć i dostaniesz grzywnę za niedopełnienie
    obowiązku meldunkowego ciążącego na posiadaczu tytułu prawnego do lokalu).

    > boję się że przyjdzie komornik i zabieże moje rzeczy...

    Komornikowi się mówi "Takie osoby tu nie mieszkają - spieprzaj dziadu!".

    > byłam w spółdzielni ale
    > powiedzieli mi że proces wymeldowania będzie trwał długo....co mam robić??

    Spółdzielnia nie jest od meldowania. Idziesz do urzędu gminy/dzielnicy
    (czy co tam akurat lokalnie Cię obejmuje).