  • Date: Mon, 12 Sep 2011 22:09:02 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    <4e6a547b$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <j4dkub$h58$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109100024370.3840@quad> <j4fio3$qfg$1@news.onet.pl>
    <4e6b502d$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <j4kf8q$oat$1@news.onet.pl>
    <j4kk42$5m5$1@inews.gazeta.pl> <j4kmur$o8r$1@news.onet.pl>
    <j4knhn$fdq$1@inews.gazeta.pl> <j4ko36$th6$1@news.onet.pl>
    <j4kouh$jm5$1@inews.gazeta.pl> <j4kriu$brs$1@news.onet.pl>
    <j4ktef$442$1@inews.gazeta.pl> <j4kvl3$sfd$1@news.onet.pl>
    <j4l15i$f9j$1@inews.gazeta.pl> <j4lga5$1oi$1@news.onet.pl>
    <4e6e5231$1@news.home.net.pl> <j4lke5$hh7$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <j4lmlu$pip$1@news.onet.pl>

    W dniu 12.09.2011 21:31, Massai pisze:

    > Przyganiał kocioł garnkowi.
    >
    > Ktoś, kto rzeczywiście coś może wykazać - nie musi zniżać się do haseł
    > typu "bredzisz".

    Ale niestety pisząc, że dorzucając komuś śmieci w dniu odbioru do
    niezapełnionego jeszcze całkiem kosza podnosisz mu koszta tego odbioru -
    piszesz brednie. Sugeruje to, że nie masz bladego pojęcia jak wyglądają
    rozliczenia odbioru śmieci.

    [ciach]

    > A co do "totalnej niewiedzy": zdajesz sobie sprawę z tego że wiele firm
    > w umowach ma zastrzeżenie że jeśli kosze są przepełnione, to firma
    > pobiera z tego tytułu dodatkową opłatę? Jeśli położysz swój worek na
    > wierzch pełnego kosza - firma właścicielowi może doliczyć takową
    > dodatkową opłatę.

    Ale wtedy nie masz już skorzystania z wystawionego w publicznie dostępne
    miejsce kosza, tylko zaśmiecanie dookoła, więc to nie na temat.

    Swoją szosą słyszałem od firmy zajmującej się u mnie się odpadkami, że
    władze szykują nowe rozwiązanie - każdy będzie obciążany średnim kosztem
    odbioru śmieci wg. liczby osób, więc nawet jakbyś wszystko podrzucił
    sąsiadowi - zapłacisz tyle samo.