    From: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Date: Sat, 3 Dec 2005 13:05:35 +0000 (UTC)

    > Teraz pytanie: czy przypadkiem nie było tak,że to pani &#822;
    > 0;miła&#8221;
    > konduktor nie podpisała za mnie tego mandatu i dlatego mi go nie przesłali

    Nikt nie ma obowiązku wysyłać gapowiczowi mandatu, jeśli nie odebrał to jego
    zmartwienie, gdyż bez podpisu pasażera jest on tak samo ważny. Samą opłatę
    nałożono zgodnie z przepisami, gdyż obowiązkiem podróznego jest zgłosić się
    do obsługi z żądaniem wydania biletu a nie czekać czy się uda czy nie.

    > Zastanawiam się teraz czy pisać
    > odwołanie i zagrać głupka że nie jechałam tym pociągiem

    Możesz pisać. Nic to kompletnie nie da, ale pisać zawsze można.
    Biuro Windykacji Należności Przewozowych PKP PR
    62-210 Gniezno, ul. Lecha 10.

    > Jeśli
    > macie jakieś sugestie na tan temat,to będę wdzięczna.

    Mam sugestię żeby na przyszłość odbierać wezwanie i wnosić odwołania w
    ustawowym terminie. W tej chwili jakiekolwiek pismo odwoławcze jest
    zasadniczo bezprzedmiotowe.

    pdr
    Olo