  • Data: 2011-06-24 12:36:01
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: valdoozz <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-23 21:29, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może tak, a może nie. jeśli biegnie przez niego droga, to się wkalifikuje.

    Jest to mały park w centrum miasta. Powierzchnia to 11,13 ha.
    Są alejki dla pieszych. Nie powiedziałbym, że samochody mogłyby tam
    wjeżdżać. Owszem zdarza się, że podczas imprez na tę właśnie okoliczność
    np. zaopatrzenie, obsługa techniczna, cz też ekipa zagospodarowania
    zieleni miejskiej. Dzwoniłem do Zarządu Dróg i nie są w stanie mi
    odpowiedzieć. Kierownik powiedział, że park to park ani droga publiczna
    ani strefa zamieszkania :-)) Myślę, że jest to istotne w tej sprawie, bo
    gdyby park nie spełniał tych warunków policjanci nie mogliby ukarać za
    jazdę po drodze publicznej czy też strefie zamieszkania - Art. 87 § 2.