  • Data: 2011-06-25 20:17:13
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: valdoozz <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drogi Gotfrydzie,

    Ty piszesz:

    > Wskazuję Ci jedynie co powoduje niską wiarygodność
    > Twojego postu: rzucasz skrajnymi określeniami na dane
    > które nijak do tego nie przystają.
    > Nie ma podstaw aby przyjąć że inne dane są bardziej
    > wiarygodne.

    > Cieżki wysiłek zaczyna się gdzieś w okolicach 30 kmph!
    > Piszesz o 20 km przez 3 godziny, zdrowi ludzie... khm...

    > Streszczając wrażenie jakie to powoduje: "3h, 20km,
    > rowerem, ciężki wysiłek? - bajki opowiada".
    > No to nie dziw się, że post przeradza się w flejm :|

    A ja napisałem wcześniej:

    "ok. godz 19.00 wypili pierwsze piwko 0.5L. Natomiast od tego czasu
    minęło 3h, a na rowerach przebyli ponad 20km. Więc ciężki wysiłek
    fizyczny ma również wpływ na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu."

    Czy ja pisałem z jaką prędkością jechali? Czy napisałem że 20km
    przebyli w czasie 3h cały czas pedałując? Otóż nie. Napisałem, że od
    godz. 19.00 (kiedy wypili pierwsze piwo) minęły 3h (kiedy wypili
    drugie), a na przestrzeni tego czasu przebyli 20km.

    Skąd wiesz z jaką prędkością jechali, jaką drogą, z górki, czy pod
    górkę, ile czasu im zajęło przejechanie tych 20 km i jaki był ich
    wysiłek fizyczny przy tym?

    Kwestia spojrzenia i interpretacji.

    Hipotetycznie np. mogli na pełnej parze, przejechać 10km bez żadnego
    zatrzymywania się, wymiotować ze zmęczenia, leżeć bezwładnie i
    odpoczywać przez 1h, a później znowu to samo, mordęga, 10km na pełnym
    wypasie. A w między czasie np. puszczać kaczki na wodzie albo rozmawiać
    o pogodzie i wojnie na wschodzie :-) Mogli? Pewnie, że tak.

    Gotfrydzie, proszę uwierz mi na słowo. Jestem człowiekiem pokoju i
    ostatnią rzeczą jakiej pragnę to wywoływanie flame'ow :-)

    Kindest regards

    V.