  • Data: 2011-06-23 22:04:30
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.06.2011 23:34), Gotfryd Smolik news wrote:

    > No i tyle :)
    > Sprawdź mój post: owo zarządzenie nie jest prawem powszechnym.
    > Ono obowiązuje *policjantów*, ale *formalnie* nie daje *żadnego*
    > prawa obywatelowi.

    Nawet jeżeli jest delegacja ustawowa (czy jak tam to się nazywa)? W
    ustawie która jest wymieniona jako podstawa prawna dokumentu do którego
    zalinkował Robert, jest coś w stylu "szczegółowe zasady określa
    Komendant Główny".

    Dlaczego obywatel ma prawa wynikające z rozporządzenia, jeżeli ustawa
    mówi "szczegółowe zasady określa Minister Taki czy Inny", zaś nie ma ich
    jeżeli mówi "szczegółowe zasady określa Komendant Główny"?

    p. m.