  • Data: 2011-06-23 16:44:25
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: valdoozz <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-20 11:40, Maruda pisze:

    > Przedpiścy chodzi o to, że człowiek jest *bezpodstawnie* i *bezprawnie*
    > pozbawiony PJ na tydzień. No - może wtedy się sądzić, nawet u
    > Strasburgera, patrz Garlicki.

    A dokładnie chodzi mi o to że zarzut jechania rowerem po użyciu alkoholu
    został postawiony dwóm kolegom. Nawet temu który nie jechał. Policjanci
    utrzymują, że on również jechał. Ponoć za złapanie nietrzeźwego
    rowerzysty, premia wynosi 100 zł. Za złapanie pijanego kierowcy
    samochody czy autobusu nic. Dlaczego jeden jest pozbawiony PJ a drugi
    nadal jeździ, bo nie miał dokumentów przy sobie wówczas. Kolega któremu
    zabrano PJ dostał poświadczenie zatrzymania dokumentów - PJ ale chyba to
    nie uprawnia go do prowadzenia samochodu? Głównie chodzi mi o możliwość
    wygrania sprawy. Ten któremu zatrzymano PJ jest stratny.