  • Data: 2008-07-26 00:43:48
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Beata pisze:
    > Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in.
    > paintball. W opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć
    > własnych kulek. Wczoraj dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać

    Pewnie chodziło o to, żeby ktoś nie przyniósł jakiegoś badziewia, które
    może uszkodzić, hmmm, miotacze (bo bronią tego nie można nazwać ;) )

    > dodakowe pieniądze, bo te które miał (200) wszystkie wydał na kulki,

    Naucz go oszczędzać amunicję ;)

    > oprócz tego pożyczył od któregoś z wychowwców 25 zł. Mam dziwne
    > wrażenie, że zostaliśmy zrobieni w lekkiego balona, nie wyrazilibyśmy
    > zgody na wydanie całej kwoty na dodatkowe kulki, a tym bardziej na

    Co nie jest zabronione, jest dozwolone.

    > zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w sposób wyraźny

    Cóż, to akurat bardziej problem tego, kto pożyczył, bo albo czynność
    będzie nieważna (brak zdolności do czynności cywilno-prawnych) albo
    będzie się mógł domagać zwrotu tylko od osoby, której pożyczył ;->

    > poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia dodakowych kulek
    > przez dzieci?

    A czy powinni informować, że istnieje opcja dokupienia lodów, ciastek,
    czereśni czy marchewek?