  • Data: 2008-07-26 09:09:15
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: "Beata" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Do tego, żebym mogła powiedzieć, że ze strony organizatorów jest wszystko w
    porządku, brakuje mi informacji "Na miejscu istnieje możliwość dokupienia
    sprawdzonych/odpowiednich kulek" po zapisie (również w umowie), że "Na
    jednego uczestnika przypada 100 kulek. Zabronione jest przywożenie
    własnych." Dla mnie ta kropka kończyła sprawę paintball'u, koniec
    kulek=koniec zabawy. Skoro organizatorzy chocby na podstawie wcześniejszych
    obozów, wiedzieli, że te 1000 kulek to jest za mało na ilość czasu
    poświęconego na taką zabawę, że jest to zabawa wciągająca i dzieciaki chcą
    efektywnie wykorzystać danym im czas, to albo podnosi sie cenę obozu o koszt
    dodatkowych 1000 kulek, albo informuje o takiej możliwości z podaniem ceny
    za te dodatkowe kulki. Nie chce mi sie wierzyć, żeby w cenie obozu za 1.600
    zł, na którym oprócz paintabll'u było mnóstwo inncych atrakcji, wyżywienie,
    noclegi, przejazd, 200 zł kosztowały same kulki. Wykupując jakąkolwiek
    imprezę w biurze turystycznym dostaje się informację, co jest zawarte w
    cenie, a co płatne dodatkowo na miejscu z opcja wyboru lub nie i nie mówię
    tu np. o napiwkach dla obsługi hotelu.
    W kwesti pieska dziecko zostało, jak najbardziej uświadomione.

    jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    B.