  • Data: 2008-07-26 14:11:31
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Rob <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy właścicielem tego psa, a organizatorami obozu,

    roznica jest ogroma
    piesek ma niewidomego pana wiec piesek napisal ta kartke za niego i w ten
    sposob razem maja co zjesc (kielbase glownie :P )

    w obozie nikt nikogo do niczego nie zmuszal,
    rownie mocno bys sie pieklila gdyby twoje dziecko wydalo 200zl na wstep na
    basen?
    np oboz gwarantuje 1 godzine darmowego basenu dziennie, przez reszte dnia
    mozesz sie opalac na trawniku przed basenem, dokladnie tak samo jest z
    kulkami
    niezbedne minimum daja za darmo, wszystko ponad to mozesz ale (NIE MUSISZ)
    sobie dokupic