  • Data: 2008-07-25 23:47:57
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 26 lipiec 2008 01:05
    (autor gasper
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6dm8l$ivh$1@inews.gazeta.pl>):

    > ta - jakby dziecku nie chciał sprzedać kulek to dopiero byłby wilkiem...

    A jakby nie chciał sprzedać gorzoły.....

    Ustalono warunki obozu i nie chodzi o to, że w ferworze walki nie sprzedano
    kilku kulek, ale że wykorzystując ,,nałóg'' zachowano się niejako jak diler
    narkotyków. Pierwsza działka w cenie obozu... A potem kupuj, kupuj, kupuj u
    nas.

    --
    Tristan