  • Data: 2005-01-02 17:52:16
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cr8bbv$af6$1@inews.gazeta.pl Roman G.
    <r...@g...pl> pisze:

    > Czemu nieletniej? Popełniła czyn karalny? ;-)
    Wg mnie - tak. A ja posiadam przecież delegacje ustawowe do podejmowania
    działań wychowawczych w interesie osoby pozostającej mojej pod moją opieką i
    na moim utrzymaniu.
    Jakie to delegacje?
    Ha! - można je bez problemu znaleźć czytając tę grupę w postach autorstwa
    Romana G. ;))))))

    > ..w której mam zaszczyt być dyrektorem :-)
    > Zapis niemożliwy, bo nie do obrony.
    > U mnie co najwyżej zakaz farbowania włosów w ogóle.
    Liberał, cholera. ;)))

    > Od procesu od razu zaczniemy? Najpierw wypadałoby jakieś postępowanie
    > administracyjne przeprowadzić.
    Eeee tam. Wokanda i tyle. Co się będziemy administracyjnie nękać? ;)

    Jotte