    From: Gippo <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: linux a kontrola policji
    Date: Tue, 06 Feb 2007 20:48:46 +0100

    GrzegorzG napisał(a):

    > bo np. 5 lat temu mial winde i sciagnal 5 piosenek mp3?
    >
    > trzeba wyjsc od tego, z jakiego powodu i do kogo przychodzi kontrola
    > "oprogramowania", bo jak dotad informacja nie jest jasna. Wiadomo tylko
    > z forów, ze czesto bywaja w serwerowniach sieci osiedlowych, bo tam
    > latwo i szybko kilka TB danych zgarną...
    > Powinno sie to nazywac empetrójek i filmow, bo windowsa i offica do
    > niedawna kazdy mial pirackiego, bo kosztowaly górę pieniedzy. (office
    > dla nie-studentow nadal kosztuje).

    no ja mieszalem.. raz mialem xp raz linuxa :) teraz znowu mam linuxa bo
    zaczely sie znow kontrole :/
    powody tego ze wchodza to sciaganie.. maja na komendach kompy.. gdzie
    celowo sciagaja najnowsze rzeczy i udostepniaja je na torrentach ,
    emulach i innych sieciach.. i spisuja ip ludzi ktorzy sie podlaczaja...
    jesli z polski.. to przekazuja do odpowiedniego miasta i tam
    namierzaja... no do serwerowni tez chodza.. ale tak to glownie za sciaganie.

    i teraz sie rodzi pytanie... czy musza znalezc te pliki sciagane na
    kompie czy wystarcza im logi ?

    > Zeby nie bylo, probowalem korzystac z open office, ale nie nadaje sie do
    > niczego :/

    ja do OO sie juz zdazylem przyzwyczaic - profesor od informatyki na
    laborkach i wykladach ciagle nas do niego przekonywal ;)

    Gippo GG:#2364689
    www.gippo-art.xt.pl