  • Data: 2007-02-07 09:19:35
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJ Rydzyk" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:AB409EF0A2905646A2B9707867F08DC30141408B@jplwan
    t003.jasien.net...

    > Znaczy jak czegoś Tobie się nie udało zrobić, to autorytarnie
    > twierdzisz, że OO jest do rzyci ?

    nie powiedzialem, ze "jest". Powiedzialem, ze w MS Office jest to rozwiazane
    duzo sprawniej i z sensem.
    Nie naleze do ludzi, ktorzy spedza pol dnia nad duperelem w jakims
    programie, tylko dlatego, ze ktos tego nie potrafil dobrze zaprojektowac :>
    Program jest dla mnie a nie ja dla programu.

    Z officem pracuje od 10 lat i tam z takimi banalnymi rzeczami problemu nie
    ma. OO bedzie jeszcze dlugo gonil Office'a w kwestii ergonomii i
    przyjaznosci uzytkownikowi.