    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: likwidować czy zawieszać ???
    Date: Mon, 31 Mar 2003 13:29:39 +0200

    > Przecież nikt temu nie zaprzecza, nikt nie napisał, że trzeba płacić
    !
    > Co więcej w ustawie tej określono wyraźnie, ze podlega ubez.
    > obowiązkowemu "do zaprzestania".
    > Nie wydaje ci się, że piszesz nie na temat ? Czyżbyś chciał
    sztucznie
    > podtrzymywać zakończony wątek ?

    Znam Twoje podejście do tej sprawy
    i wiem, że jesteś w tym zakresie niereformowalny.
    Dlatego ja już nic do tego nie dodam.

    > Twoją wina może byc jedynie niezastosowanie się do tego co ustawie
    > zawarto lub stosownie do tego, czego tam nie ma [a ty chciałbyś, aby
    > było].

    To czego nie ma w ustawie jest jak najbardziej
    dozwolone. Szkoda, że nie czytasz moich odpowiedzi,
    tylko w koło powtarzasz to samo, dodatkowo coraz
    mniej grzecznie.
    Zawsze powoływałeś się na fakt, że to grupa prawna
    i należałoby podpierać się paragrafami,
    więc do dyskusji wrócę, kiedy podasz przepis
    zabraniający czasowego zaprzestania działalności.
    (nie "zawieszania" tylko "czasowego zaprzestania")

    CEZ