  • Data: 2003-03-31 14:55:36
    Temat: Re: likwidować czy zawieszać ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał:

    >Znam Twoje podejście do tej sprawy
    Miło mi :-) Ustawe też, mam nadzieję.

    >i wiem, że jesteś w tym zakresie niereformowalny.
    Nie jest to prawda.

    >To czego nie ma w ustawie jest jak najbardziej dozwolone.
    Zawsze tak twierdziłem :-)

    >dodatkowo coraz mniej grzecznie.
    Na pewno nie chciałem cię urazić. Jeśli moje teksty są niegrzeczne, to
    czym są listy niektórych...

    >więc do dyskusji wrócę, kiedy podasz przepis
    >zabraniający czasowego zaprzestania działalności.
    >(nie "zawieszania" tylko "czasowego zaprzestania")
    Czy ja twierdziłem, ze nie wolno zawieszać działalności ?
    Możesz to np. zrobic w U.S. (i np. nie składac deklaracji).
    Pisałem (i liczę, że wszyscy rozumieją, to co czytają), że w obowiązki
    wynikajace z ustawy o ubezpieczeniach społecznych [a ta reguluje
    stosunki płatnik-ZUS] powstają od chwili 'rozpoczęcia do zaprzestania'
    dz.g. I nie piszę nic odkrywczego, bo każdy moze do ustawy zajrzec i
    przeczytać. Ustawa ta nie zabrania ci zawieszania działalności !
    Jesli w oparciu o swoja wiedzę+ słownik j. polskiego dojdziesz do
    wniosku, że 'zawieszenie', to to samo co 'zaprzestanie', to ... to ja
    o tym nie chcę dyskutować. Możesz wtedy iść do ZUS wypełnić właściwy
    druk i w rubrycze kod przyczyny wyrejestrowani podać 140 [zaprzestanie
    prowadzenia dz.g.] lub 141 [zaprzestanie...] lub 142 [zaprzestanie...]
    Innego, związanego z dz.g. nie ma :-(
    Dla mnie i dla moich dzieci mozesz robić kilka razy w miesiącu i swym
    podpisem oświadczać, iż 'zaprzestałeś' zawieszając - wolna wola.

    Artur Golański