  • Data: 2003-03-31 19:24:25
    Temat: Re: likwidować czy zawieszać ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał:

    >Tak i myślę, że się nie rozumiemy
    Niech będzie, że 'my'.
    Wszystko co do tej pory napisałem w tym temacie było odpowiedzią na
    pytanie (przypomne je):
    >Czy zawieszenie działalności gospodarczej (jednoosobowej)
    >zwalnia od płacenia ubezpieczenia zdrowotnego ?
    Dotyczyło ZUS, a nie U.S i było wyraźnie o 'zawieszeniu', a nie
    zaprzestaniu.

    >Lepiej chyba równać w górę.
    Racja. Staram się o tym pamiętać :-)

    >A i owszem, ale wg ustawy, wg mnie i jak dobrze rozumiem
    >wg Ciebie też należy opłacać składki w tym okresie.
    >(w czasie zawieszenia)
    Dokładnie tak.

    >Gwoli ścisłości jest jeszcze kod 600
    O, jest ich znacznie więcej.
    [600] to: 'inne przyczyny wyrejestrowania' (czytaj - 'inne', czyli nie
    wymienione lub nie dajace się zastosować z tych co wymieniono)
    Ja wyraźnie napisałem 'związanego z dz.g.'

    I tym oto miłym akcentem ... pozwolę sobie do tego tematu
    już nie wracać ;-)

    Artur Golański