  • Data: 2003-03-31 08:01:23
    Temat: Re: likwidować czy zawieszać ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał:

    >to nigdzie w niej nie jest zapisane, że w przypadku
    >zaprzestania trzeba płacić składki.
    Przecież nikt temu nie zaprzecza, nikt nie napisał, że trzeba płacić !
    Co więcej w ustawie tej określono wyraźnie, ze podlega ubez.
    obowiązkowemu "do zaprzestania".
    Nie wydaje ci się, że piszesz nie na temat ? Czyżbyś chciał sztucznie
    podtrzymywać zakończony wątek ?

    >To nie moja wina, że ustawodawca nie zdefiniował rodzajów zaprzestania :-)))
    Twoją wina może byc jedynie niezastosowanie się do tego co ustawie
    zawarto lub stosownie do tego, czego tam nie ma [a ty chciałbyś, aby
    było].

    Artur Golański