  • Data: 2004-02-25 19:24:36
    Temat: Re: [likwidacja szkody] odwołanie w pzu
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " mecenas" <e...@g...pl> wrote in message
    news:c1ilua$7o0$1@inews.gazeta.pl...
    > Poważnie mówiąc daj sobie spokój z pisaniem odwołania. W 99% nie odnosi
    > skutku. Pozostaje Rzecznik Konsumentów jest w każdym Starostwie Powiatowym
    > lub droga sądowa.

    ??

    Oczywiscie, ze odnosi, tyle, ze nie pisanie, a telefon do jednostki
    nadrzednej. Ja w ten sposob (poruszajac centrale w Warszawie) zalatwilam
    wszystko, choc PZU na wstepie probowalo mnie zdrowo okantowac... Doszlo do
    tego, ze kobietki z inspektoratu baly sie do mnie dzwonic i przesylaly
    wiadomosci przez mojego agenta :)

    Wszystko sie da, trzeba tylko uderzac wyzej, niz sam inspektorat w ktorym
    zalatwiasz szkode. I miec duzo samozaparcia i nie odpuszczac. Ew, jesli masz
    zone/przyjaciolke, ktora ma zaciecie do takich afer, to ja popros o wsparcie
    :)))

    Kania