  • Data: 2003-12-17 13:09:13
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > Posłuchaj chory człowieku.
    > Cenię sobie własną prywatność jak i osób, którzy dla mnie pracują.

    To pech bo już za chwileczkę już za momencik ją stracisz.
    Zobaczymy czy dalej będziesz wtedy tak pajacował i czy osoby, które
    dla Ciebie pracują będą dalej chciały pracować z donosicielem :)

    > Już niedługo go doświadczy.
    > Areczku kochany, jeszcze mi twojego miejsca zamieszkania brakuje.

    Proszę Cię bardzo tchórzliwy piesku :

    ul. Szewska 81/1 50 -054 Wrocław

    Poszczekaj sobie zza węgła, zobaczymy jak będziesz skomlał jak Cię wyciągną
    zza niego i przyjdzie Ci pokazać swoją gębę :)

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info