  • Data: 2003-07-06 16:33:15
    Temat: Re: legitymowanie, zatrzymanie - procedury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Więc się chyba wszyscy zgadzamy z tym, że pewne rzeczy należy odnotowywać
    | notatniku, bo nie ma przepisu, który by zwalniał z tego obowiązku. Skoro
    | tak, to notatnik być powinien.

    Odnoszę wrażenie, że nie wszyscy. Ssj5 jest odmiennego zdania i narazie nie
    przychylił się do naszego poglądu.

    | Ale czy dochodzeniowcy, operacyjni czy nawet zaopatrzeniowcy mają
    | notatniki ? ? ? Czy nie prowadzi ich tylko prewencja i rd?

    Każdy policjant ma notatnik służbowy, a przynajmniej powinien go mieć.

    | A co miałby odnotowywać logistyk w tymże notesiku, bo o czynnościach z
    art.
    | 15 to chyba tylko bajki dzieciom opowiada?

    Toteż właśnie logistyk notatnika pewnie nie ma, a w każdym razie pewien
    trudno mu sobie przypomnieć, gdzie go ma. Ale powinien go mieć.

    | Powinien mieć notatnik na wszelki wypadek, może kogoś będzie musiał
    | wylegitymować... - ja się nie dziwię, że w praktyce nie mają notatników,
    ale
    | wtedy zupełnie nie ma możliwości stosowania się do procedury.

    Znam większe i poważniejsze odstępstwa od procedury niż brak wpisu w
    notatniku. Ale jak będą szukali haka, to i ten będzie dobry. Zresztą znam
    jednostkę, w której w pionach logistycznych polecono im w notatnikach
    zapisywać, co robili w danym dniu.