  • Data: 2006-04-27 10:48:09
    Temat: Re: legalizacja Windowsów ?
    Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2ni33$kdv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Urząd Kontroli Skarbowej nie ma ŻADNYCH uprawień do kontroli legalności
    > oprogramowania.
    (...)
    Ale UKS może współpracować z Policją i "podsuwać" im takich co to odpisują
    sobie koszty korzystania z internetu
    może mają jakąś uproszczoną linię postępowania w przypadkach "cynku" z UKS i
    mająć np. "zgłoszenie o możliwości popełnienia przestępstwa" wchodzą z
    odpowiednim kwitkiem do mieszkania ?
    nie "z niczego" wyniknęło przecież moje pytanie - po prostu dowiedziałem się
    o kilku przypadkach najść przez Policję a właśnie były to przypadki ludzi
    korzystających z ulgi internetowej.....
    myślęże nawet jeśli to plotka to w każdej jest odrobina prawdy

    Piotrek