  • Data: 2002-08-06 12:19:18
    Temat: Re: leasing - czy da sie z niego 'wyjsc'
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tomek <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ainue9$4va$...@n...tpi.pl...
    > mam samochod w leasingu. z rozmaitych powodow (finansowych) mam silna
    > potrzebe zamiany go na cos zdecydowanie tanszego
    > i teraz pytanie - jak to zrobic?
    > wedlug umowy leasingowej nie tylko ze cale dotychczasowe wplaty pozostaja
    > poza moim zasiegiem (tego sie spodziewalem) to wszystkie przyszle musze
    > zaplacic niezaleznie od tego czy bede mial ten samochod czy nie.
    > Czy istnieje mozliwosc na przyklad zamiany z jakims klientem tego samego
    > funduszu leasingowego - zakladajac na przyklad ze bylby chetny na nowszy
    > samochod a mial starszy/mniejszy?

    Znam identyczny przypadek (sprawa sprzed kilku lat). Klient znalazł innego
    klienta, który na podstawie aneksu do umowy wszedł we wszystkie prawa i
    obowiązki dotychczasowego leasingobiorcy. Rozliczenie tego co zostało już
    wpłacone załatwili między sobą. Oczywiście warunkiem wstępnym była zgoda
    funduszu leasingowego. Nowy leasingobiorca oczywiście musiał spełniać
    wszystkie kryteria tak jakby starał się o nowy leasing.
    Zacznij więc od rozmowy z twoim funduszem, a jak się zgodzą to szukaj
    klienta, który przejmie od ciebie ten leasing.

    Alek