eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Tue, 05 Dec 2006 12:27:48 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <el3la9$jbp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <el1dua$d6i$1@inews.gazeta.pl> <el36ca$p7o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <el3inn$icp$1@inews.gazeta.pl> <el3j2s$joc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: das165.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1165318282 19833 83.23.18.165 (5 Dec 2006 11:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Dec 2006 11:31:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
    In-Reply-To: <el3j2s$joc$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0653-4, 2006-12-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431241
    [ ukryj nagłówki ]

    toja napisał(a):
    > aha słuchajcie dzisiaj bede rozmawiala tel z dyrektorem handlowym
    > producenta ,ktory w jego imieniu wydal negatywna opinie (zaocznie,nigdy
    > laptopa nie widzial, jak tak mozna?).

    Czy uwazasz ze prezes firmy produkujacej owe panele tez powinien
    osobiscie rozkrecic Twojego laptopa i osobiscie sprawdzic co sie stalo???
    Od tego ma pracownikow zeby to za niego robili, on ew podpisuje sie pod
    ich ocena.

    > Tak naprawde w tym bizesie serwisowym chodzi o to ze oni naprawia jakas
    > drobna usterke, ale nie jest w ich interesie wymieniac matryce! (kazdy to
    > powie pracujacy w serwisie),

    A guzik wiesz. Producet notebooka tez ma gwarancje na instalowane
    komponenty (chyba ze kupil je na wyprzedazy na allegro :) ) i jesli cos
    sie uszkodzi na gwarancji to dalej egzekwuje ja od sprzedawcy/
    producenta podzespolu. Teoretycznie wiec nie ponosi wiekszych kosztow
    niz przy serwisie jakiejkolwiek innej czesci. Inna bajka, ze nie bedzie
    wymienial czesci, ktorej reklamacje rowniez i producent zakwestionuje z
    takich samych przyczyn jak Tobie teraz ja kwestionuje producent laptopa.

    > prawda. Kazdy dziala na swoja korzysc, po prostu ... to przykre ale
    > prawdziwe.Pytalam kilku informatykow czy takie pasy moga powstac i
    > poiwedziali ze tak, ale nikt mi tego nie naprawi -za duze koszty...

    Bardzo 'ciekawi' ci informatycy, ale o handlu i serwisie maja mierne
    pojecia...

    A w koncu moze napiszesz jasno czy owo uszkodzenie to 'wylanie' matrycy,
    czy paski. Bo raz piszesz tak, a raz tak...
    I czy przypadkiem jakis czas temu nie bylo Twojego watka o podobnym
    temacie, gdzie tez chcialas wysylac laptopa do producenta, bo sprzedawca
    nie uznawal reklamacji?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1