  • Data: 2011-02-16 12:49:41
    Temat: Re: kursy kompuerowe
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ijg9nn$vbf$1@news.onet.pl...
    > Zamierzam tworzyć własne kursy komputerowe w postaci prezentacji-filmów.
    > Np. nagranie jak zrobić wykres w excelu. Czy muszę zakładać działalność
    > gospodarczą jeśli chciałym później opracowania których będę autorem
    > sprzedać?. Chodzi mi raczej o wysyłkę pocztą elektroniczną niż o wypalanie
    > i wysyłanie płyt pocztą. Proszę o pomoc w tej sprawie.

    Nie ma potrzeby zakładania działalności, bo nigdy nic takiego nie sprzedasz.
    Zapotrzebowanie na tego typu materiały zmarło 12-15 lat temu.
    Dziś stare biurwy już tego dawno nie potrzebują, bo są na emeryturze.
    Nieco młodsze też nie potrzebują, bo już się lata temu z konieczności
    nauczyczyły.
    A młodzi mają to po prostu w szkole, nawet jak TI uczy przyuczony fizyk.
    Zresztą jest tego za darmo w sieci od groma, ergo - pomysł bez sensu.

    --
    Jotte