    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno samochodu - oszustwo - pomocy:/
    Date: Sat, 11 Feb 2006 02:39:44 +0100

    Dnia Sat, 11 Feb 2006 02:35:00 +0100, scream napisał(a):

    > Jeśli sprzedawca w ogóle nie informował was o takich "kwiatkach", i będzie
    > bardzo oponował przed oddaniem pieniędzy, to wg mnie ma tu zastosowanie:

    I jeszcze:

    Kodeks cywilny

    Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
    odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy
    odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz
    wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma
    zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub
    naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

    § 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej,
    strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według
    przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl