  • Data: 2006-02-11 21:30:48
    Temat: Re: kupno samochodu - oszustwo - pomocy:/
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marita wrote:
    > - jest zlozony z trzech innych
    > - uderzony tak mocno, ze nie mial przodu
    > - karoseria od benzyny
    > - silnik wsadzony diesla i inne mniej istotne (pordzewiale podwozie
    > czego nie mozna bylo zobaczyc na miejscu itd.)
    >
    > Wady wyszly na jaw dopiero po obejrzeniu samochodu przez specjalistow
    > od mercedesa:/
    odpowiedz mi na jedno pytanie :
    czy ten samochód miał ważną rejestrację i co było napisane w dowodzie
    rejestracyjnym ? ,ważne też jest czy to była kolejna rejestracja czy
    pierwsza dopuszczjąca do ruch ? bo mam wrażenie ,że ktoś wziął w "łapę" sko
    kupującu nie zorjętował się patrząc w dodód rejestracyjny, jeżel dodód
    rejestracyjny jest "czysty" to zanczy jest "okej" i nie ma wisu najogólniej
    ,że to składak /nie będę rozpisywał się co do szczegółów/ to walcie na
    policję i zgłoście przestępstwo ,ale predtem najpierw poinformujcie
    sprzedającego o takim zamiarze i zaproponujcie mu natychmiastowy zwrot
    kasy.Instnie też taka możliwość ,że sprzedający posłużył sie "lewymi
    papierami"
    barakuda