eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupione urządzenie.. reklamacja? › Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Date: Sat, 03 Jan 2009 16:18:15 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <gjnvjt$n1n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gjlnbn$30q4$1@news.mm.pl> <gjlnmj$m35$1@inews.gazeta.pl>
    <gjlq20$5nt$1@inews.gazeta.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <gjmdgj$cjt$1@inews.gazeta.pl> <gjmg7e$m8i$1@inews.gazeta.pl>
    <gjnn22$apo$1@inews.gazeta.pl> <gjns8g$6lj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-138-174.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1230995901 23607 81.190.138.174 (3 Jan 2009 15:18:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Jan 2009 15:18:21 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 090102-0, 2009-01-02), Outbound message
    In-Reply-To: <gjns8g$6lj$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.18) Gecko/20081105
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.18 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:569872
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-01-03 15:20, Juzek Kocimientka pisze:

    > Nie ma terminów w ustawie. Jest niezwłocznie i zbytnia uciążliwość :)
    > Nie chodzi o to czy jest powód żeby zwlekać tylko czy jest instrument
    > prawny który pozwala ZMUSIĆ sprzedawcę do wymiany towaru lub zwrotu
    > pieniędzy. Z tego co wiem nie ma takiego, który z dużym
    > prawdopodobieństwem sukcesu pozwoliłby ci wygrać w sądzie. Oczywiście
    > nie jestem prawnikiem a moja "praktyka" dotyczy Carrefoura.

    To ja właśnie na podstawie tej "niezwłocznie" i "zbytnia uciążliwość"
    wnioskuję, że tak szybko jak to jest możliwe. Niezwłocznie - czyli mają
    oddać pieniądze a nie mają pustej kasy no to nie ma "proszę przyjść za
    miesiąc" tylko teraz - niezwłocznie. Tak samo z wymianą, dobra musimy
    panu wymienić ale niech pan przyjdzie za pół roku, takiego wała! Macie
    towar na półce to dawajcie jeden i żadnego czekania. Sprawa się
    komplikuje z naprawą, bo naprawa może trwać i tutaj teraz i natychmiast
    zastosowania nie ma. Tak samo trudno wrzeszczeć na sprzedawce dawaj mój
    telefon, buty, whatever... jak nie ma ich na stanie. Ale niezwłocznie
    czyli pierwszym transportem ściąga i mi je daje.

    Ale to moja opinia, mogę się mylić ale na zdrowy rozsądek... :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1