eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ? › Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ?
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go
    wymeldować ?
    Date: Thu, 17 Aug 2006 19:13:14 +0200

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:77oyy0zpp678$.mp087jrsq5qv.dlg@40tude.net...

    > W tej procedurze urzędy wymagaja dokumentu potwierdzającego brak prawa do
    > lokalu - wyrok eksmisyjny będzie ok. Ot, po prostu taka procedura.
    > Chyba w Dz.U. z 2002r. Nr 236, poz. 1999r. coś o tym było.

    A mógł byś przybliżyć, gdzie w tym akcie o tym napisano? Bo na pierwszy rzut oka
    Rozporządzenie to w ogóle nie zawiera odniesienia do wymeldowania w drodze
    decyzji administracyjnej. Jedyna wzmianka jest w §30 i dotyczy wprowadzania tych
    decyzji do systemu informatycznego.

    Zresztą nie za bardzo rozumiem, kto niby miał by wydawać dokument potwierdzający
    brak prawa do lokalu. Nie wiem czy istnieje taka osoba, która dysponowała by
    odpowiednią wiedzą. No bo skąd wiadomo, czy sam zainteresowany nie nosi w
    kieszeni umowy najmu? Tak więc, jeśli jakikolwiek urząd wymaga takiego
    dokumentu, to moim zdaniem jest to nie tylko bezprawne, ale i nielogiczne.