eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ? › Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ?
  • Data: 2006-08-17 18:14:10
    Temat: Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kubik wrote:

    > Hmmmm łatwo powiedzieć - jestem tym całkowicie rozbity tym. W życiu nie
    > pisałem czegoś takiego. Czy ten przykład wniosku :

    Najwyższy czas zacząć. To jest mniej skomplikowane od np. umowy
    kupna-sprzedaży domu.

    A formularze mają w urzędzie.

    [ciach]

    > Sprawa następna jak długo trwa rozpatrywanie takiego wniosku ?

    Różnie. Około miesiąca w prostych przypadkach.

    Ale odczep się od tego meldunku - meldunek musisz "uaktualnić" tylko z
    przyczyn formalnych (ewidencja ludności).

    Poza tym nic on dla ciebie nie zmienia.