  • Data: 2012-03-31 11:31:07
    Temat: Re: który kierowca winny ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Mar 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli idący pomału pieszy nagle przyspiesza do prędkości rekordu świata na
    > ułamki sekundy i tym powoduje wypadek, a ja mam zakładać, że takie coś mi się
    > w życiu zdarzy?

    Nie sugerowałem.
    To była polemika z podejrzeniem Roberta, że żartuję w kwestii prędkosci
    rozwijanych przez rowerzystów i pieszych.
    Jakby kto pytał, swoja najgrozniejsza kontuzję odniosłem własnie
    w ten sposób (autobus-autobus :>).

    Inna sprawa, że zgodziłbym się, iż "szybki start" mógłby być
    czynnikiem przesadzajacym, raczej niekoniecznie o winie pieszego,
    ale o "niemozliwosci" ze strony otwieracza drzwi.

    pzdr, Gotfryd