    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Tue, 07 Aug 2012 08:46:54 +0200

    Dnia 2012-08-07 00:41, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Albo znajdę, albo nie będą potrzebne, albo sam zrobię - często są
    > trywialne.
    >
    > Jak np. pełen dosłownie szkolnych błędów system magazynowy (który
    > naprawiłem ucząc się z podręczników online od podstaw narzędzi, przy
    > pomocy których go zbudowano).
    >
    > Wiele rzeczy robi się cholernie prosta w
    > naprawianiu/poprawianiu/uaktualnianiu, jeśli tylko masz źródła.

    Gdzie ty źródła znajdziesz do softu robionego na zamówienie ?
    Masz program, kilogramy instrukcji, godziny szkoleń dla
    pracowników i chęć producenta aby w razie potrzeby zmienić
    program tak jak sobie tego życzysz za dodatkowe pieniądze.

    Przy czym zmienić nie oznacza przepisanie tak aby działał
    pod systemem mającym całkiem inną logikę (czyli linuxem).