  • Data: 2012-08-07 09:38:36
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-07 09:33, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak przestanie działać, a firma która go obsługiwała padła, hmm?
    >
    > Migracja?
    >
    > W sumie jeśli struktury danych były niejawne i nietypowe, to będzie to
    > nie tylko drogie ale mogą być też pewne problemy formalne.

    Zależy od ważności danego oprogramowania. Jeśli nie było kluczowe, można
    szukać zamiennika. System bankowy przy którym pracowałem (kod jego) był
    deponowany w jednym banku i w razie problemów firmy (bankructwa), ci
    którzy kupili z pewną opcją dostawać mogli ten kod. A wcześniej nie byli
    nim zainteresowani bo po co mają zatrudniac programistów, jeśli ktoś im
    to przygotuje taniej (uwzględni wszelkie zmiany przepisów itp).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl