  • Data: 2012-08-08 15:15:28
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    > Ave!
    >
    > Dlaczego organa państwowe sponsorują zagraniczne korporacje?
    >
    > Dlaczego policja jest zasyfiona windowsami, notabene bez żadnych
    > sensownych odtwarzaczy, i nawet prostego pliku 3gp nie mogą u siebie
    > odtworzyć?
    >
    > Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    > oprogramowanie?

    Spokojnie spokojnie. A co maja miec? Linuksa? Nie tak szybko. Rzad Holandii
    kilka lat temu wydal zarzadzenie, ze wszystkie holenderskie urzedy
    przechodza na linuksa. I co? Dwa czy trzy lata pozniej wydal kolejne -
    wracamy do windowsa. A dlaczego?
    A dlatego, ze okazalo sie, ze jest tak, jak ja zawsze mowie - linuks wcale
    nie jest taki wspanialy, jak sie go reklamuje.
    Wiesza sie tak samo, jak windows, tylko czesciej, oprogramwoania pod linuksa
    jest masa, ale prymitywne, ze zal patrzec. Jedyne programy linuksowe, ktore
    nie sa prymitywne, to sa te, co sa przeportowane z windowsa. Instalacja
    czegokolwiek pod linuksem to jest droga przez meke itd itd itd...
    No i urzedy holenderskie zaczely miec problemy przez linuksy.