  • Data: 2012-08-07 09:33:27
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2012 09:18, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > bo miałeś dostęp do kodów źródłowych... Za taki dostęp w firmach płaci
    > się ekstra, za możliwość ingerencji też.

    Dlatego popieram licencje Open Source: produkty pochodne z reguły MUSZĄ
    mieć udostępnione źródła i tyle.

    [ciach]

    > To przekonanie to jest właśnie powód tak małej popularności Linuksa.
    > Szaremu użyszkodnikowi nie jest potrzebny dostęp do źródeł, ale to, aby
    > program działał.

    A jak przestanie działać, a firma która go obsługiwała padła, hmm?

    Migracja?

    W sumie jeśli struktury danych były niejawne i nietypowe, to będzie to
    nie tylko drogie ale mogą być też pewne problemy formalne.