  • Data: 2012-08-07 10:00:55
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2012 09:38, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zależy od ważności danego oprogramowania. Jeśli nie było kluczowe, można
    > szukać zamiennika. System bankowy przy którym pracowałem (kod jego) był

    Jasne, ale w tym momencie odpada argument o tym, że nie ma linuxowej
    wersji dokładnie identycznej aplikacji ;)

    > deponowany w jednym banku i w razie problemów firmy (bankructwa), ci
    > którzy kupili z pewną opcją dostawać mogli ten kod. A wcześniej nie byli
    > nim zainteresowani bo po co mają zatrudniac programistów, jeśli ktoś im
    > to przygotuje taniej (uwzględni wszelkie zmiany przepisów itp).

    Cóż, dla mnie program bez źródła to jest taki "kot w worku" - cholera
    wie, co tam jest.

    Na dłuższą metę nie ma co panikować, że "my napiszemy, a potem on sobie
    sam będzie to unowocześniał" - wiadomo, że oryginalny autor/producent
    wprowadzi poprawki lepiej, szybciej i taniej, niż ktoś kto się będzie
    musiał "wczytać". Ale "w razie czego" zawsze jest. Plus np. jeśli byłaby
    to jakaś trywialna poprawka, to mógłbym sobie zrobić to sam i odesłać w
    ramach uprzejmości producentowi, żeby się nie musiał sam fatygować.