    Date: Tue, 07 Aug 2012 08:24:55 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    <jvgu4h$rk9$1@inews.gazeta.pl> <jvh8dl$v9g$1@node1.news.atman.pl>
    <501c29f5$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <501d3ab6$1@news.home.net.pl>
    <501d938e$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <501d96cd$1@news.home.net.pl>
    <501e5282$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <501f7a49$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <50202ef5$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-08-06 22:54, Jawi pisze:
    > OK, ale wyobraź sobie, że taki bank przechodzi z Windowsa na Linuksa.
    > To inna zupełnie sprawa. Szkolenia dla ludzi, pochłoną więcej kosztów
    > niż bank zaoszczędzi.

    Szkolenia ludzi z czego? Jeśli chodzi o system bankowy, to niezależnie,
    czy wersja na Windowsa, czy na Linuksa, będzie takie samo szkolenie,
    jeśli chodzi o system operacyjny - szkolenie dotyczy tylko informatyków.
    I wyobrażam sobie taki bank, bo uczestniczyłem w takich migracjach...

    > I nie mówię o kobitce z okienka, która włącza kompa i na start ma
    > uruchomioną aplikację i nawet nie wie czego używa, linuksa, czy
    > windowsa. Może go nawet nie widzieć.

    Ale takich osób pracujących w banku jest większość. Ba zablokowanie
    dostępu do pulpitu Windowsa na wielu stanowiskach roboczych, jeśli
    wersja miała być pod Windows było jednym z wymagań.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl