  • Data: 2012-08-06 15:51:53
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-06 15:41, Andrzej Lawa pisze:

    > A konkretnie?

    Linux, który był przez kilka lat nie aktualizowany, ma problem z
    aktualizacja, jesli wsparcie dla danej dystrybucji przestanie być
    wspierane. Jest to bardzo duża upierdliwość i wynika ona głównie z
    konstrukcji samego linuksa. Zbyt dużo powiązań między konkretną binarką
    i dystrybucją.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl